Pollen

Just nu är jag så trött, ja såå trött att jag funderar på att faktiskt gå och lägga mig.
Då denna dag utvecklades till något bra,
Nu tänker ni "Bra" ..sa hon bra ?!

"varför skola denna individ klaga ?, ty världen går under på vissa ställen."
 
Och.. Bryt --
Ja de är ju inget världsproblem de handlar om.. 

Men jag blev väckt av en obeställd attack av substans: pollen,
ja de kändes som att jag vaknade upp i ett moln av damm med ännu ondskefullare avsikter,
detta gick ju över (till en viss gräns) allt mer efter dagens gång. 

Men de känns fortfarande som att något på insidan av näsan och upp i gommen vägrar försvinna.
Ja någon närmre förklaring går jag inte in på, och någon visning blir de inte heller,
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0