Lördag

Godmorgon.. eller liknande !

Antar att en del av er ser detta som morgon.. endel som förmiddag.. och en del ..ja.. ni går inte upp alls.. 

Men jag ser inte ner på er för de!
Neeej då..
med tank på alla grymma fester som verkade vara igår!
Så tolka min hälsnings inbjudan hur ni vill!
(nu kom jag på mig själv med att låta som en aggresiv tant, som levt minst 6 år på övertid)


Själv vaknade jag 07.00 och var hur pigg som helst, kan tillägga att jag somnade vid 03...
Vad är felet på mig.. va?! 
Kan nåågon sätta en diagnos ?! eller är jag helt outside för de.
Jonte gjorde ett försök (ett fruuktansvärt dåligt sådant) i går,
Jag tyckte mer att de lät som ett dödsbesked..en begäran..en dödsdom! om att jag mer eller mindre MÅSTE dö!
(så att han kan få min dator, iphone m.m detta måste vara planerat på en hög och detaljerad nivå!)

Som ni antagligen märker är jag inte helt nöjd med denna diagnos, och ber därför om en ny.

Kan även involvera er i att: Idag har jag lagat maten (as usual) det blev Tagliatelle med kyckling och massa mer.
Detta var väldigt uppskattat.



Och Igår.. efter jobbet bestämde mamma att vi ville ha vofflor,
dessa blev hur goda som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0