Torsdag

Idag är de Torsdag .. ja..de är de.. var bara tvungen att säkra med mig själv..
På gränsen till schizo beteende känner jag *haha*
inte för att jag sitter och diskuterar veckodagar med mig själv....
eller någon annan heller för den delen.



Har ju inte gjort så där överdrivet mycke idag, mer än att springa runt i stan och haft psykolgi,
i psykologin var temat olika kriser, men av någon skum anledning gick 90min till att diskutera döden.
Man gick ju nästan halv deprimerad där ifrån.


Men de löste mamma med att shoppa loss på Espresso House till mig Chailatte<3 b.la 
*muums*



Kan berätta att jag tillgäna går kvällen till min katt
good damn vad hon fäller !
Känner att de är sjukt skönt att man inte lider av obotlig astma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0