Guess Who

Kan ju uppmärksamma samtliga om att jag lever.
Har ju varit sådär med uppdateringarna de sista.
Har hänt så mycke bra saker !
MoveIT min förra skolan lutar åt nedläggning, självklart tråkigt för eleverna som ska gå ut i år,
Men jag själv kan inte undgå att tycka att de är komiskt, med tanke på min relation till en viss person.


Tja sen har jag ju också fått börja i receptionen på Unilabs.
Löve it hittills !


Sen har ju två födelsedagar till (sen mammas) passerat 
Den ena Sagas som fyllde 4, Hon fick bla ett sett med jätte söta hundar, vet dock inte vem av oss som tyckte att dom var roligast!


Sen har vi ju Jonte..
som har blivit stor och fyllt 18
de firades på Sticky fingers onsdagen den 9e mars,
vi och samtliga andra verkade ha väldigt kul,
dock skämdes Jonte en stund då hela stället ställde sig upp och sjung för honom.

Sen tog vi de lugnt i ca en dag och så var de dags för Gretas. '
Haha säger bara, jag och jonte.. och vi saknade omdömme som alltid !

Fick jäkligt många komplimanger för mina leggings med dragkedja runt ena benet också..
Är mycket stolt över vad jag skapat ..haha..



Sen har ju den nya bilen Ääntligen anlänt till jorden.. ja den ser faktiskt ut som ett rymdskäpp inuti.
Fick den stor äran att åka med och hämta den igår (söndags)
Säger bara Mitt val av färg samt fälgar.
Goood darling you are hot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0