Söndag

Åh såå var det Söndag.. 

Efter som min hjärna har tagit en paus just nu.. tillfälligt..

Tänker jag nöja mig med att berätta om de sötaste, vildaste och busigaste, jag träffat och myst med på länge..
Jag blev kär direkt!
Vi hade en heelt underbar natt, med massa naffs, pussar mm..
Märker själv att de här börjar låta som något helt annat.. 

Så..

Ladys and Gentlemen let me introduce:

Smirnoff världens kanske mysigaste tremånaders kattunge!

De var heelt klart värt att trotsa de normala (för min del) och åka till Angered
(som för mig är ett sjukt främmande place)
och träffa denna söta pipande hårboll!

Anki blev iof tvingad att möta mig i Angered centrum.
Kan ha med min överlevnad att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0