New design och smärta.

En vecka som har varit mindre full av händelser har nyss passerat,
nåja har hunnit med vissa märkbara saker tillexempel ett par ny designade leggins.
Blev faktiskt riktigt nöjd !
Jag och (mer eller om möjligt ännu mindre frivillgt) Jonte var och fixade
naglarna hos Sandra som har en salong i Kugngssten.
Att komma till hållplatsen Kungsten var ju inga problem,
neej inte alls .. dom började när vi kom fram,
Efter inte mer än att ha hunnit flyga av bussen börjar vi självklart tjafsa om vilket håll vi ska gå..som ett gift gammalt par, och inte villket par som helst!
utan ett från början tvångs gift par, med starka psykopatiska drag!
(krativ mening de där)
Jag är halv stressad, då vi har 20 min på oss att hitta rätt och helt plötsligt utan alternativ för varning ställer sig mr J och börjar dricka vatten! Heelt oavbrutet !
Han tömmer nästan hela flaskan! Halsar !
Jag försöker på skynda en liten aning, då detta inte fungerar väljer jag att försöka sparka i gång honom, de va absolut inte tänkt att träffa..(mer en fredlig domonstration faktiskt)
Men de gör jag ! Mitt på smalbenet ! PANG !!
i samma stund hörs ett "WWIIIH !" av smärta samt "DOM SÅG MISSHANDLEN!!"
Kan meddela att vi har en salong (något som i alla fall ser ut som en) full med 40års kris damer som publik.
jahapp här ska vi in, inser vi båda. och salongen är funnen.
Det finns allltså inget ont som inte har något gott med sig.
En vecka som har varit mindre full av händelser har nyss passerat,
nåja har hunnit med vissa märkbara saker tillexempel ett par ny designade leggins av mig själv.

Jag och (mer eller om möjligt ännu mindre frivillgt) Jonte var och fixade
naglarna hos Sandra som är väldigt duktig och har en salong i Kugngssten.

Att komma till hållplatsen Kungsten var ju inga problem,
neej inte alls .. dom började när vi kom fram,
Efter inte mer än att ha hunnit flyga av bussen börjar vi självklart tjafsa om vilket håll vi ska gå..som ett gift gammalt par, och inte villket par som helst!
utan ett från början tvångs gift par, med starka psykopatiska drag!
(krativ mening de där)


Jag är halv stressad, då vi har 20 min på oss att hitta rätt och helt plötsligt utan alternativ för varning ställer sig
mr J och börjar dricka vatten! Heelt oavbrutet !
Han tömmer nästan hela flaskan! Halsar !

Jag försöker på skynda en liten aning, då detta inte fungerar väljer jag att försöka sparka i gång honom, de va absolut inte tänkt att träffa..(mer en fredlig domonstration faktiskt) 

Men jag träffar! Mitt på smalbenet!
PANG !!
i samma stund hörs ett "WWIIIH !" av smärta samt "DOM SÅG MISSHANDLEN!!"
Kan meddela att vi har en salong (något som i alla fall ser ut som en) full med 50års kris damer som publik.

jahapp här ska vi in, inser vi båda. och salongen är funnen.
Och uppdraget är slutfört.
Det finns allltså inget ont som inte har något gott med sig.

Kommentarer
Postat av: Amanda tror jag det va ?!

Fin blogg (: <3

2011-03-31 @ 18:37:22
URL: http://mandabergdahl.blogg.se/
Postat av: felicia

snygga naglar!

2011-03-31 @ 19:12:33
URL: http://feliciahellstrom.blogg.se/
Postat av: felicia :D

Vilka snygga naglar :D:D:D

2011-03-31 @ 21:27:06
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/
Postat av: jacquline

sjukt snygg blogg (:

2011-04-14 @ 16:40:01
URL: http://www.nattstad.se/jacqulinejabrin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0