Dagar flyger förbi

Efter som jag mer eller mindre funderar över att övergå till karaktär nattdjur,
så kan jag uppdatera er om att jag just blev attackerad av en mygga.


Mygg händelsen var inte rikigt intänkt från början i detta inlägg..

Utan jag tänkte mer informera om att .. Denna vecka har gått så otorligt fort !
Så fort, att jag inte har hunnit inse hur fort de har gått.


Som alltid blev de Tjörn på midsommarafton. och nej tyvärr jag går fortfarande inte ihop med denna dag.
Först går man upp alldeles för tidigt, åker och handlar. Som tur är, är affären stor vilket gör att man får plats med eventuella knudvagnar i overzise storlek.

Sedan något (nytt) fick väl mest jag den briljant iden att varför inte vara lite extra kreativ och baka en tårta?!
Joo men gör jag ! Tänk vad imponerade alla skall bli!
Detta borde jag då inte alls ha gjort, då något hände så "tårtbotten smeten" urartade till en (väldigt konstig till utseendet )brylepudding detta fixade samtliga mer kreativa hjärnor till medans jag valsade runnt och sovor över denna dag.

Till min fördel blåste och regnade de vilket i sin tur ledde till att vi missade firandet och erketionen/resningen
(i mildare form för känsliga) av stången på ängen i år, detta kompenseras med största sanolikhet nästa år.

Men nu ska vi inte vara för negativa. torts en misslyckad tårta och en utebliven resning pga regn och blåst blev detta en väldigt lyckad och mysig dag ändå.

*Smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0