Inlägg inleds med filosofisk feeling

Inleder med att jag nu sitter heelt själv i köket med fyra brinnande stearinljus (snacka om filosofisk feealing)medans Jonte har somnat på valfritt ställe.
Här.. någonstans..i huset.. tror jag..


Som sagt natten till idag/igår eller vad det nu blir.. bestämde jag och Jonte oss för att vi skulle baka bröd vid 03:20 detta drog ut liite på tiden,
så klockan 07..något.. intar vi våra positioner vid spisen.
Ready steady go.. och där är vi igång..
Vi improviserar ihop något som vid 09 ser ätbart ut. 
Ja enda sättet att ta reda på det hela är ju att smaka, vilket vi gör efter noggran övervägan,
detta sker till en Beck film.


Kan tillkännage att en stor del av folk jag känner just nu börjar tro att jag är från yttre rymden då jag bara behöver sova ca 3 timmar om natten, för att bli pigg..
detta käns inte heelt tryggt och jag förbereder mig starkt på att någon snart kommer utföra egen händig hjärnkirurgi på mig..


Meen nog om det vi backar till ca 06 när Jonte pratade i tele.. oklart med vem..


Och jag satt och fördrev tiden med mig själv, så bra de bara gick, 
och får flashbacks från när jag övningskörde, för ett tag sen..
Och upplever att de bara svichar till och jag efter ca 2 sek inser att jag har blivit omkörd..
ja de är väll ingen big deal.. tänker ni nu och jag håller med,

grejen vara bara den att de hände på en parkeringsplats.. och ur bilen kliver..
låt oss kalla dessa Gunnar och Gertrud 76, 80
huur bråttom kan man ha igentligen?!

 
Bjussar på hela två bilder på mig och missen som är så sööt att..
snart så äter jag upp dig din lilla griiis..eh katt..det är mellan mig och Balze(katten)!


Kommentarer
Postat av: michelle

adda mig på bdb, Wbflikkorna

2011-01-08 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0