Jonte is a liiiveee

Igår natt/morse..vid 4.. hände något som inte brukar hända, efter att ha publicerat senaste inlägget,
vandrar Jonte upp..

- Är du vaken?
- Ja, jag tror de..

Efter dessa meningar ställer han sig och gör tee. Sen sätter han sig vid köksbordet mitt emot mig,
halsar mer eller mindre allt och går sedan och släcker varenda lampa som är tänd..natruligt vis.. 
Och utan ett ljud (mer än mummel om någon utebliven skönhetssömn) marcherar han sedan in och lägger sig igen.

Efter ca en timma altså antagligen vid 05.. tröttnar jag på att vara vaken själv och går in och börjar prata med människan
(tills jag själv somnar),
som för övrigt får en shook av att bli tilltalad och sätter sig upp så fort att han påminner om en mumie..
då dom körde samma stil med armarna..
´
"Den leeeveer!!" var det enda jag fick fram..


Kommentarer
Postat av: jessica

fin blogg !:)



kolla in min blogg med & lämnar en kommentar så är du snäll :)

2011-01-08 @ 14:20:17
URL: http://jjessicaggunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0