Psykos or not

Kan upplysa samtiliga om att det snöar as hell , och att jag och jonte precis har invaderat mammas och pappas säng (det man inte vet har man inte ont av)
*ondskefullt skratt*


Efter att ha sett filmen Pojken i randig pyjamas (som man för övrigt ville lipa sig igenom)
Valde vi att se något mer "lättsamt".. det blev "Seven" en skräckfilm som för övrigt handlar om de sju döds synderna,
Högmod, Girighet, Vrede, Avund, Lättja, Begär och Frosseri.


Nej jag och Jonte är inga sadistiska psykopater som har rymt från mentalvården och nu sitter gömda i en källare och tuggar på varandra.
Vi kom båda fram till att den här filmen inte alls var "lättsam" men vi lät den rulla medans vi pratade om annat,

(lite skräck film sounds i bakgrunden liksom)
Märker att jag här säger emot mig själv ang psykopati.
Men kan tillägga att en psykopat inte känner till sitt tillstånd, vilket jag och jonte i så fall är väl medvetna om,
pga folk som har uttalat sig och kommenterat detta. 
Men och andra sidan, utan alla dessa kommentarer kanske vi inte alls hade varit medvetna.

Vilket i så fall skulle betyda att vi är psykos.

Oj nu blev det jobbigt, Vilket jag kan tillägga att jag är medveten om..Eller..


jaja nu är båda så pass pigga att vi ska baka bröd och svulla i pizza
ah vi gör lite random saker..

 
Gör ett tapert försök i att inte se psyko ut med en serious min, men tröjan talar för sig själv.


Kommentarer
Postat av: AdelaO_O

Haha svär nice blogg tjejen!:)

2011-01-07 @ 23:23:46
URL: http://studiobitch.blogg.se/
Postat av: [email protected]

mmmmmmmmmmmm;-)

vad du är otroligt vacker och fin;-)



kram Adam

2011-01-28 @ 09:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0