Hair like a piassavakvast

Tanken är då att jag ska skriva något super kreativt här som brädar ner totalt, efter som Amir http://www.amirossanloo.com/ "tävlar" med mig  
(i sin egen värld tooo much starcraft ) om antal inlägg,
Men jag är så trött att jag inte kommer på någonting, Förutom att jag blir sjukt trött på att mitt internet inte fungerar korrekt, detta ska återgärdas imorgon på bestämmels av mig



Kan även meddela att jag i morse vaknade (faen va logiskt) och upptäckte att mitt hår såg ut som en piassavakvast eller som något ur en mardröm. 

- Det här är inte okej..Var första tanken
- Den andra var.. Att något måste göras..

Åtgärderna blev kort och gott:
Att ta fram saxen och klippa själv !

Ja ni kan andas detta gick Otroligt bra, jag är fövånad.


Kommentarer
Postat av: Amir

Haha va söt du är som länkar till mig :-)

2011-01-13 @ 02:33:50
URL: http://amirossanloo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0