Vivas tid är förbi!

Kan börja med att ursäkta gårdagens otorligt givande inlägg, kan säga att jag inte är helt stolt över min insatts.
Men medans snön bara föll utanför.. föll jag mer eller mindre ihop i fotöljen, efter som soffan var upptagen..
Och de belv att se filmen Shutter Island med Jonte.

...

Idag har jag pluggat teori så hårt att jag starkt funderade på att lägga mig ner på golvet och skrika.
Då detta inte hade gjort allt för mycket efter som att jag det mesta av tiden satt helt själv.

Denna tanke uteblev och jag fick ny energi när pappa ringde och frågade om jag ville ha en Iphone..
bara sådär.

- Eh..vah.. ja liksom ?!

Måste tillägga att Tessan mmf är ganska involverade i att ha hållt mig vaken idag med sms..


Men jag fick i allafall möjligheten att byta min föredetta icke fungerande Vivas mot en antgligen fungerande Iphone
(med rosa *fluff fluff* skydd, ja pappa och försöljaren slog till och med vad om vilken färg jag skulle välja) 


För tillfället känns de som att det här är de sämsta valet jag någonsin har gjort,
(..Iphone, Hur gör man liksom?!..)
 
Men om några dagar så..
Då jävlar ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0