Med känslan av att ha huvudet i en mixer.

Fyy vad seg jag känner mig (kan ingen frivillig själ ta hand om mig?!)
Är så trött att jag har för ont i huvudet för att tänka klart.

Men trots att de känns som att jag mer eller mindre har kört ner huvudet i en mixer
 hindras jag inte i från att ta emot en beställning av muffins till Tessan som förövrigt tyvärr åker hem i morgon.


Kan föresten meddela att dom blev riktigt lyckade !
En liten söt ask hamnade dom i också !


En anna jäkligt bra nyhet är att Jonte (min ena hjärnhalva, varav jag är hans) är hemma i Göteborg igen alltså kommer Piff (jag) och Puff (jonte) att gå ihop och återförenas inom en väldigt snar framtid,

vilket ibland kan bli jobbigt för omgivningen.

14år av vänskap vad kan man räkna med ?!
klart att vi kan vara jävliga !






Kommentarer
Postat av: felizia andersson

jätte nice blogg ^^

2011-01-02 @ 21:55:02
URL: http://rubinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0