Jonte rakas

Idag har vi rakat av Jonte håret.. eller vi och vi, jag blev förpassad till köket och fick där med dödsstraff på att återvända. Då är detta förståligt när han faktiskt ser ut som ett psykfall ur en ogjord skräckfilm.

 



Innan allt detta var vi och handlade.. och vi insåg att vi samhandlade med samtliga av Göteborgs pensionärer
det såg grått ut för tillfället.



Sagt påväg dit..

Jonte - hur fett (i dubbel bemärkelse) är det inte att bo vid Netto ?!
Jag - de är väll inte så farligt.
Jonte - joo, det är deras fel att vi ser ut som jag gör.
Jag - eh vad har jaag med saken att göra.

Sagt vid kassan..

Jag
: -Vad konstig du ser ut.
Jonte: -Jag tänker.

Jag: -Guud vilken deja vu känsla jag fick.
Jonte: -Ah vi har ju aldrig handlat på Netto förut.


Sagt under dagen..

Jonte: -Jag undrar fan hur det har hållt så länge mellan oss..
Jag: -Fru holt ? vem är det ?


Kommentarer
Postat av: Stina nyman

Bli ''dagensblogg'' ? (:

Gå in på http://stinanyman.blogg.se och skriv att du är med ;)

2011-01-17 @ 19:57:28
URL: http://stinanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0