02:47

Efter som att jag inte är död kan jag berätta att jag lever..
updateringen har ju varit bättre liksom.

Men låt oss göra de bästa av situationen..
 Just nu sitter jag i köket med både min och mammas dator "shhy* de är hemligt.
Med mammas bloggar jag och med min ser jag på film, kom dock precis fram till att jag kanske ska göra en liiten förflyttning och gå in till TVn istället .

Vilket skulle betyda en dator mindre.. altså ett problem mindre...

japp så fick det bli nu sitter/ligger jag bekvämt framför Tv och ser på favvo filmen Mary & Max
smatidigt som jag kollar vart man kan firra "minx naglar"
verkar bli  i Norrköping då jag och Tessan försöker planera dit mig inom en väldigt snar framtid.

 Hon åker föresten hem i morgon vilket är fruktansvärt tråkigt, 
kom precis fram till att jag alltid skriver när hon ska åka hem men aldrig när hon kommer..
får bli ändring på detta.

Nu är klockan 02:47 och jag fick ett sjuukt sug efter semlor, sushi och cappuccino !!
...Neej jag är inte gravid...
  


Kommentarer
Postat av: Saga Christiansdotter

Frågestund på min blogg.

Ställ gärna en fråga :)

2011-01-16 @ 21:24:49
URL: http://sagachristiansdotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0