Filosofi och GUF

Idag var jag så pass duktigt att jag faktiskt gick upp kl 07..
vilket antagligen ganska många gjorde..när jag nu tänker efter..


Nåja efter att ha upplivat mig, kommer jag på att idag ska jag ju träffa min nya lärare i filosofi,
vilket i och för sig inte skulle hända innan halv ett. Så bråttom var de ju inte.

Så hur får Zazza (talar om mig själv i tredje persson, med insperation av Zlatan) tiden att gå?
Jo genom att göra ingenting och halv sova framför tvn. Flyyger tiden bara iväg.

Så helt plöttsligt märker Zazza att Zazza borde stå i hallen och vara klar..
eh gud det här krävs ju antagligen flera år av övning lets be normal aging..


Tiden swicha förbi som sagt.
Och helt plötsligt är jag i nordstan.
Och liite senare utanför skolan,
Ja..då var det bara det här med att hitta  till "konferanscentrum" vilket jag självklart inte gör så jag får bli eskorterad.. braaa första intryck där..

Kan tillägga att jag har märkt att de finns två typer av filosofi lärare,
 (och att de inte finns några människor som är så lätta att prata med som filosofer)...

Den första kategorin är knäpp och borta från verkligheten.
Den andra vet fortfarande vad som tillhör verkligheten och inte.

Givietvis är båda kategorier snälla (om jag utgår från egna erfarenheter)

Denna lärare tillhörde kategori nr två. Vilket jag är lättad över.


Kan meddela att jag har hittat ett nytt beroende, som jag överväger att införa i mitt liv..
Detta är nämnligen den nya drogen "GUF"
i övrigt väldigt påminnande om "mums mums" ..
 

Jag säger bara ... dom med cocos är godoast !





Kommentarer
Postat av: felicia :D

Fin blogg :D

2011-01-11 @ 15:42:57
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0