Fyllon på mcdonalds inkl Besök i sophuset

 

Ojoj man lämnar datorn en halv minut, och plötsligt kan allt förändras..
Jag syftar på att Jonte har presenterat sig..
Genom att våldgästa.. Och toppar med en bild varav mössan gör att man kan miss ta honom för en ledsen hund..

Ledsen hund ?                 Jonte?


Just nu sitter jag i köket och äter frukost,
Och kan passa på att berätta lite kort om helgen.


Vi börjar med lördag.
Jag och Jonte hade först planerat att gå på bio och ta de vääldigt lugnt
Denna tanke uteblev och ledde istället till ett besök på Mcdonald 23.30 med samtliga behövande.
Jag och Sahar som förövrigt var drunk as hell kom på att vi inte hade salt eller ketchup hemma
så jag tog lite, Sahar tog lite.
Jag trodde inte att det jag hade investerat i skulle räcka så jag hämtade lite till,
denna tanke delade jag med Sahar i x-antal omgångar.
Efter som vi tyvärr hade sprungit förbi varandra i skift hela tiden och
Jonte hade pratat med sina kompisar medans vi flitigt arbetade..
Upptäcktes det liite försent.. vad påsens innehåll till största del bestod av.
så kort och gott hade vi nästan halva mcdonalds årliga åtgång av både salt och ketchup med oss hem.
Till mitt och Sahars försvar kan vi bara säga...låt någon annan än fyllona sköta de där nästa gång.


Söndag
Igår kväll var jag påväg ut med aldelses för mycket som skulle slängas till sophuset,
detta leder till att jag är tvungen att använda foten för att få upp dörren, råkar sparka liite för hårt,
så hårt att nyckeln ramlar ut och hamnar på utsidan och jag på insidan.
Innan dörren stängs helt har jag hunnit till mitten av rummet som i övrigt stinker död fisk.
Dörren slår igen och jag inser att lampan inte fungerar.. jaha där står jag på insidan och nyckeln ligger på utsidan..
Kommer efter några sek på att jag faktiskt har min Iphone med mig som jag nu mer är tacksam för..
Och detta leder till att jag kommer ut ! Och får se dagens ljus igen !
ah gatlycktans ljus i alla fall.

 


Kommentarer
Postat av: Alan

Msn sötis ? <3

2011-01-10 @ 15:40:43
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-01-10 @ 20:46:21
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: amanda

fyfaaan vad läskigt!

2011-01-12 @ 14:21:53
URL: http://watchoutotulaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0