Nyårsdagen

Jag vaknade med Septembers låt Mikrofonkåt på hjärnan..
Och just nu sitter jag i soffan med min bebis (katten) och har förbjudigt plötsliga rörelser runt mig.



Nu till de intressanta.. Gårdagen

0 rakter i huvudet
0 avslitna fingrar
1 kommentar på väg intill stan om att jag är lik rihanna
Inkl
Xantal Söta komplimanger !

Wiii blir ju så glad !


Efter att ha halsat en och en halv Breezer (insåg att jag hade brottom) tar jag på mig skorna och ska gå mot bussen. Detta går inte bara bra utan "göör" bra .. de 50 första stegen.
Seen..
kommer en liten oläglig sväng, jag passerar i en fart som för mig känns som minst 30kmh
men för omvärlden liknar slow motion.
Svich säger de så åker den ena foten iväg i motsatt håll som den andra.
Men på något sett så lyckas jag reda upp de hela och tacklar isen med stil.


I samma stund inser jag att detta kommer jag ångra..

Vilket jag gör när jag kommer fram tilll resturangen.
Jag har GLÖMT mitt LEGG..

Och efter som jag tydligen såg ut som en 10åring på 164cm var det bara att åka hem och hämta de,
John var snäll och åkte mer eller mindre frivilligt med. 

Som tur är så är de inte allt förlångt hem igen, men i denna kyla och dessa skor bar jag på känslan av att 
jag redan hade gått jorden runt.

Legget hämtades och skor byttes
När vi kom tillbaka sa vakten att han led med mig, och igentligen inte hade brytt sig om jag hade haft med de eller inte.
De skulle bara vara för ställets säkerhet om en kontroll hade invaderat.


Festen kan alltså börja!
Jag är nykter dom första 15 minuterna sen är de kört. Och jag och Therese kör en liten repris av Tysklands resan.
Detta resulterar till att vi blir ca 5 min sena till de nya året, de är fanken inte lätt att veva på sig jackan samtidigt som man ska vara social med andra och dela sugrör med varandra.

Men Jag Hade Jätte Kul !
så kul att jag kom på att jag hade med mig kameran när de va försent.


Något seg idag, men mår man som man förtjärnar så mår jag faktiskt bra !


Kommentarer
Postat av: Zami

Fin du är :D

2011-01-08 @ 13:33:45
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Nicolee

DAMN! du liknar rihanna :D

2011-01-12 @ 15:45:18
URL: http://myworldgotfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0