Här igen

Ah men nu får något hända ! har inte skrivit..sen..seen.. ja sen..sista inlägget.
Jag har ju hunnit göra massa saker..
tex:
Pluggat teori (mycke stolt) de blev pappa också.
Haft en super mysig helg,
Fått uppleva livet från den mörka sidan (strömavbrott) säger bara "byggarbetarna"
jag hann i alla falla fixa mitt hår vilket jag är tacksam för.
Och att gå ut och hoppa, vifta med armarna samt göra tapra försök att skrika på dom ansågs som meningslöst.
Då dom alltid går runt med hörselskydd..
kanske det kan finnas mer än en orsak till detta nu när jag tänker efter...
Insett att "Det inte finns något ont som inte har något gott med sig" utrrycket stämmer
(då jag syftar på min nya kontaktlärare/mentor)
Ah jag har ju äntligen fått mitt schema (efter mycket om och men) detta var otroligt bra, jag är ledig både måndagar och fredagar.
Så helgerna lär bli extremt låååånga (med betoning på Å)
Något som inte riktigt va lika bra var min nya mentor/kontaktlärare..
Det hade varit lättare att arbeta upp ett förtroende för Hittler.. hade detta varit ett kvinnligt förmål hade pms varit svaret, och jag hade kunnat erbjuda något dämpande, men nu är tyvärr inte fallet så.
Ah men nu får något hända ! har inte skrivit..sen..seen.. ja sen..sista inlägget.
Jag har ju hunnit göra massa saker..
tex:
Fått pikar av Jonte om att jag uppdaterar dåligt.

Samt övervägt video inlägg (kanske kan vara kul för er läsare)

Pluggat teori (mycke stolt) de blev pappa också.

Designat om vardags rummet..jojomen gick loss runt 01.30, köksbordet blev också drabbat.

Haft en super mysig helg <3

Fått uppleva livet från den mörka sidan (strömavbrott) säger bara "byggarbetarna"
jag hann i alla falla fixa mitt hår vilket jag är tacksam för.
Och att gå ut och hoppa, vifta med armarna samt göra tapra försök att skrika på dom ansågs som meningslöst.
Då dom alltid går runt med hörselskydd..
kanske det kan finnas mer än en orsak till detta nu när jag tänker efter...

Insett att "Det inte finns något ont som inte har något gott med sig" utrrycket stämmer
(då jag syftar på min nya kontaktlärare/mentor)

Ah jag har ju då äntligen fått mitt schema (efter mycket om och men) detta schema var otroligt bra,
jag är ledig både måndagar och fredagar.

Så helgerna lär bli extremt låååånga (med betoning på Å)
Något som inte riktigt va lika bra var min nya mentor/kontaktlärare..
Det hade varit lättare att arbeta upp ett förtroende för Hittler.. 

hade detta varit ett kvinnligt förmål hade pms varit svaret, och jag hade kunnat erbjuda mig att åka med akut till Östra sjukhuset och där insistera på att morfin va enda lösningen,
men nu är tyvärr inte fallet så.

Vardags rummet.. efter att jag gjorde om..
Bjuder även på en bild på mig..

Kommentarer
Postat av: jonathan!

hahaha, byggarbetarna, läste det lite hetsigt och fick det till blygläpparna! hahah



och gör videoinlägg!!<3<3<3<3<3

2011-01-26 @ 09:24:30
URL: http://fakeandreallygay.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: haha jah du varför är jag inte förvånad <3<

2011-01-26 @ 10:05:12
Postat av: elin

nice blogg, följa varandra i bloglovin?;)

2011-01-26 @ 10:55:26
URL: http://elinkristensen.blogg.se/
Postat av: Zami

Fin du är :)

2011-01-26 @ 11:08:33
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: elin

sv; härligt följer dig nu då

2011-01-26 @ 11:11:03
URL: http://elinkristensen.blogg.se/
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-26 @ 11:15:47
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Dima ♥

Hoppas du haft en bra dag!

Kram.

2011-01-26 @ 11:52:09
URL: http://dimabergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0