Godmorgon

Godmorgon allihopa
Kan meddela att det har snöat i Göteborg i natt
(om någon mot all förmodan skulle ha missat detta)
och det är jätte fint..inifrån !



Men men.. vad kan jag berätta mer, det är ju rätt tidigt och har inte hunnit hända allt för mycket än..
Joo något som är coolt är att jag ringde upp Jonte i natt 01.36 för att vara exakt.
(det coola kommer..)

Jag skulle be om mitt mobil nummer..
Då jag bestämt mig för att beställa filmen Mary & Max från Cdon.com
(nuu kommer det..)

Och denna människa rabblar upp hela numret felfritt, detta sker mer eller mindre i sömnen,
jag är fruktansvärt imponerad!
kan tillägga att jag bytte nummer i söndags.. (inte för att de hjälper mig..)
Men  jag är faen bra på andra saker !


Till något helt annat..
Som ni trogna läsare vet så har jag ju en Iphone..
Som jag är jätte nöjd med, tills det kommer till kameran.
Har gjort tappra försök i att ta kort på mig själv men de är ju jätte svårt !

Resultatet...
minen kan då inte förklaras.. blev lite frustrerad..
Och jag är väl medveten om att jag ser ut som en ekorre som har gjort något ohälsosamt


Kommentarer
Postat av: jonathan!

Jag är fan grym, hade glömt bort att jag gjort det! Så jag gjorde det mer eller mindre i sömnen!

2011-01-12 @ 09:58:47
URL: http://fakeandreallygay.blogg.se/
Postat av: saara :3

Hej , din blogg var jätte fin. :)

Passa på att ställa frågor i min första frågestund, fråga precis vad som helst & jag lovar att svara!

Kram!

2011-01-12 @ 16:02:41
URL: http://kkingofswe.blogg.se/
Postat av: AmirOssanloo

SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT

2011-01-15 @ 05:01:58
URL: http://amirossanloo.com
Postat av: Anonym

Sv: Tackar

2011-01-26 @ 10:08:26
Postat av: Frank

Vilka goa läppar :)

2011-02-01 @ 15:33:27
Postat av: Zazza

Sv: Hahe ! Tack för läpp kommentaren

2011-02-01 @ 15:37:49
URL: http://urzazzasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0