Föör bred säng

Hej allihopa, jag känner mig vänlig idag, så jag börjar med att hälsa.
Idag, eller i alla fall de några timmarna har jag pluggat filosofi, detta såå hårt att jag somnade.
De blev för mycket helt enkelt.
Eller så var det en nödsignal till hjärnan, för att inte hamna i en annan dimension eller ett nytt universum.
Jag har också varit med Jonte, vilket jag frotfarande är efter som jag sitter i "mitt rum" hemma hoss honom, med honom.
(Tror inte att jag kan vara så mycket tydligare än så)
Kan tilllägga att alla gör misstag, jag och Jonte skulle samarbeta (känns som att det räcker med att bara säga detta).. i att bära ut min dubbel säng, efter som golvet i mitt rum ska borras upp imorgon.
Tja efter som sängstommarna var breda och långa, ja längre och beredare än vad vi hade räknat med höll vi på att slå¨ner varandra X antal ggr. Inte mins när jag skulle få upp källar dörren..
Hej allihopa, jag känner mig vänlig idag, så jag börjar med att hälsa.
Idag, eller i alla fall några timmarna har jag pluggat filosofi, detta såå hårt att jag somnade.
De blev för mycket helt enkelt.
Eller så var det en nödsignal till hjärnan, för att inte hamna i en annan dimension eller ett nytt universum.


Jag har också varit med Jonte, vilket jag frotfarande är (så det är fel att säga att jag har varit) efter som jag sitter i "mitt rum" hemma hos honom, med honom.
(Tror inte att jag kan vara så mycket tydligare än så)
Och för övrigt glatt äter upp hans godis.

Kan även instämma i de faktum om att alla gör misstag.
Jag och Jonte skulle samarbeta (känns som att det räcker med att bara säga detta) med att bära ut min säng,
efter som golvet i mitt rum ska borras upp imorgon.

Tja efter som sängstommarna var breda och långa, ja längre och beredare än vad vi hade räknat med höll vi på att slå¨ner varandra X antal ggr. Inte minst när jag skulle få upp källardörren..

Men vi klarade oss utan större hjärnskador, i alla fall när det gäller mig.
När det beträffar Jonte tror jag mest att han blev syn skadad, detta blev ett faktum när vi kom till Netto..
Ja mer säger jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0