Tessans utskällning ger resultat

Hallå hallå,
Har haft så mycke för mig att detta des värre har kommit i andra hand.. i tredje.. i fjärde..
ja de har inte kommit alls. 

Sist fick ni en uppdatering från Norrköping.. kan meddela att jag har varit där igen.
Dock utan hand bagage (Jonte) denna gång.

Trevligt och kul som vanligt, shopping, skratt även planering av en Tysklands resa omgående.
Fick dock en utskällning av Tessan för extremt dålig uppdatering här.
Detta åtgärdas just nu..



Tja vad har hänt sen sist ? 
X antal konstaterande av att kylan är fruktansvärt ut tjatad och gör mig galen just nu,
samt att våren borde anlända snarast.

Jo jag kan berätta att jag för första gången har fått en tand lagad också.. 
hade ett minimaliskt hål som skulle åtgärdas..
(Vilket jag inte viste just då)..

Så jag hade förberett mig väl på att käkar skulle krossas, tänder skulle flyga och blod skulle spruta..
kort och gott..
Jag hade övertygat mig själv om att detta blev de sista jag gjorde i mitt liv,
Jojomen ..
Jag hade i alla fall bestämt att jag skulle dö med stil..
Utan bedövning lägger jag mig ner och drar dom tre djupaste andetagen jag just då kunde utföra..
Enligt tandläkaren lät de som en hyperventilation av karaktär: hamster.
ah ni fattar ..

Och så startar de...

Jag ligger och blundar, för att säkra snyggaste döds pose
(hur chamrigt är de med öppna ögon liksom)

10 min senare

Tandläkarn - Jaha
Jag - Gaah ? (svårt att prata med massa grejer i käften)
men gjorde ett antagande att de nu va dags att dö.
Tandläkaren - Då var de klart.
Jag - Gaha ?!

Vah liksom ?! Jag lever ju fortfarande.. Vad gick fel ?!
Jag kände ju ingenting !!
Jag hade överlevt !

Ja och däär pressenteras resultatet av en
alldeles för lång vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0