Mamma fyller år

Idag fyller mamma år.. det hela börjar med att jag väcks på morgonen halv åtta av att pappa triumferar
"mamma fyller ju år idag, hitta på något ! "

- Eh ah men visst vettöö de löser ja.
(tänker jag att jag svarar i alla fall)

Framåt eftermiddagen har jag faktiskt lyckats komponera ihop diverse ideér till något som faktiskt kan funka, egntligen inga större problem efter som jag älskar att hitta på egna recept.
Så jag kör på helt enkelt.

1. Skickar världens inköps lista till pappa..
2. förberder så mycke som möjligt med middagen.
3. avancerar med cupcakes.

Middags lagningen inleds med att jag snittar bort en bit av mitt finger (grattis.. jo jag tackar..)
detta hinner dock inträffa innan jag har skurit i chillin vilket jag är jäävligt tacksam för..
så just för tillfället,
kan jag sitta och skratta åt att detta inte ser klokt ut.. en svacka i fingret har uppståt.
Middagen blir lyckad och cuppcakes också.

Kyckling med med massa grönsaker ink Chilli sås med både de ena och de andra.
Gott blev de !
Och här pressenteras ...bada bam bam bam pa..
Cupcakes
detta var värt en famfar.

Kommentarer
Postat av: NIclas Pantzar

Åh vad maten och efterrätten ser god ut ;) Det kurrar i min mage nu haha^^

2011-02-25 @ 07:03:06
Postat av: therese

va fina de blev!! såg ditt meddelande men har jobbat halvt ihjäl mig och glömde svara. nu blev det här istället : ) hälsa sent grattis från mig

2011-02-26 @ 21:31:42
Postat av: Zazza

SV: Tackar alla blev väldigt nöjda =)

2011-03-02 @ 19:14:09
URL: http://urzazzasperspektiv.blogg.se/
Postat av: Natalie

Snygga cupcakes! :D

2011-06-02 @ 19:08:13
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0