Dit och tillbaks igen

Dit och tillbaks igen.. ett inlägg skrivet av.. ja de blev lite Sagan om ringen style där.. (Tredje filmen)
Men de stämmer.. syftar självklart på att jag har varit i Norrköping hos Therese,
fick med mig Jonte som handbagage också.. en trevlig bonus.

Som alltid var de kul i Norrköping, längtar redan tillbaka.
Vi fick bla en kick och började leka "gangster krig" på parkeringsplatsen till hemköp en kväll,
Jonte förstod trots alla rörelser och inlevelse inte riktigt vad vi höll på med,


Men de hela började med att vi skulle ta ut pengar, detta överläts till Jonte, när han kom fram till bankomaten såg han att dom visade trailers till olika filmer, (på bankomatens skärm) och fastnade för detta..
Jaha ja tänkte vi (jag och Therese) och började fördröja tiden med en krigslek..
Den avslutades senare med godis !

....

Som alltid nu för tiden pågår en stenhård kamp mellan mig och byggarbetarna, 
inga större framsteg har uppnåtts hittills av mina metoder att försöka överösta dom,
vet inte rikigt vad som är värst.. när dom borrar i betongen precis under oss eller när dom sjunger.. 

Så just nu är den ända lösningen musik på max..
Detta får dock bara vara tillfälligt annars kommer jag vara helt döv när dom är klara.
...
Buss resan hem.. gör tappra försök i att inte se trött ut.
Fler bilder kommer

Kommentarer
Postat av: Jonathan!

haha, handbagage...... tack<3<33<3<3

2011-02-01 @ 12:58:26
URL: http://fakeandreallygay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0