Hallå *eko eko*

Halllååå.. *eko eko*
Ja, här har de hänt särskilt mycke den senaste tiden. Det vet jag om.
Men idag känner jag för att uppdatera världen, som förövrigt bara sitter och undrar..
"Vart är Zazza?! kan något ha hänt denna poetiskt roande och entusiastiska människa"..

(låt mig tro att det är så i alla fall)


Jag vaknade i vilket fall som helst av ljudet som uppstår när man egentligen vill döda någon,
men i stället låter aggresiviteten gå ut via en mattpiska och där igenom når budksapet fram till en matta,
som i sin tur förmedlar *smach smich smack* vidare till omgiviningen,
som i sin tur vaknar med ett ryck, och tror sig (i ett ytterst kort ögonblick) vara mitt i en skottlossning.

Men omgivingen.. i detta fallet jag, är smart och tänker genast.. 
"skottlossning.. nenene.. de är ju för amatörer, här på hisingen eldar dom upp bilar på fritiden"
så läget måste vara lugnt. Efter detta, går jag upp.

Och det visar sig bara vara en misshandel av karaktär matta.


Nu ska jag övertala mig själv noggrant till ett framtida besök i affären,
detta med flower power!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0