Ett stillsamt inlägg

Idag blir de ett något stillsammare och kortare inlägg än vanligt.

Då jag idag, såg att mina två hamstar har dött då detta hände under samma period,
kan jag inte undgå att se något fint i de hela.

De båda blev ca 2 år vilket är normalt för dvärghamstrar.
Jag tycker alltid att sånt här är lika jobbigt, de spelar ingen roll om det rör sig om människor eller djur.
Och nej, för mig är de ingen skev bild av värdesättningar hit och dit,
utan de handlar om saknaden som uppkommer.



Nu ska jag ut i solen, och bara njuta av våren och sommaren
som tydligt visar tecken på att vara påväg.
*Så könt =)*

Kommentarer
Postat av: Groda

Beklagar sorgen, må de små gnagarna vila i frid!

2011-04-30 @ 04:25:06
URL: http://starcraftstory.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0