Design och grejer

Hejsan !

Hade igentligen inte tänkt skriva något innan blogg designen var klar..
för här på blogg.se verkar dom inte ha lagt så där överflödigt med tid att de resulterade i olidligt lidande och kramp i ena hjärnhalvan på sina egna alternativ, jag pratar om designen.

Och efter som min trogna kumpan och vän inte behagar prata med Emma som än så länge är lyckligt ovetande om att hon ska få äran att designa skiten,
Så får jag helt enkelt ta saken i egna händer och prata med henne själv,
vilket ses som ett mycket klokt beslut utav mig, mig själv och Therese.


så vad gör jag just nu ?

 jo jag sitter på Thereses kontor i norrkööping och ser glad ut,
och deltar gärna aktivt med glada tillrop om så order ges.
Men detta har inte sket än.

så jag lyssnar på Madcon Feat. Ameerah - Freaky Like Me
           
jaa jag har förmågan att leva mig in i saker
 och nu tar jag till fället och väljer att visa en freaky sida av mig !

känsliga tittare och barn varnas



Kommentarer
Postat av: BoNiiiTa ( Emilios Mamma )

Lämnar en komentar för att vara snäll =D

2010-12-06 @ 14:21:56
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Zazza!

SV: haha tack såg antagligen ut att behöva en :D

2010-12-06 @ 15:00:54
URL: http://urzazzasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0