Sos barnbyar samt Mot Göteborg


Nu har jag ängnat morgonen till att utfodra, packa samt sadla min trogna drake Svärdstjärna,
jag har också förberett honom väl på vårt kommande äventyr: Mot Göteborg.


Neej de har jag inte..


jag har nästan inte kommit upp än, eller jo.. jag är inte heelt medveten.. hjärnan är i alla fall halft bortkopplad
och de är nog lika bra för hemresan med Swe-buss känns sådär, de tar tid.. Jag brukar få dela buss med människor.. vilket är helt normalt

meen...Meeeen...

när de kommer till hur de gick för Greta 66 på senaste mammografi undersökningen,

eller när fjortis nr1 diskuterar med fjortis nr 2 om vilken strategi som ska användas för att få snygga Daniel i säng.


jaaa då bliir de lite väl mycke info på samma gång.. 

Så visst faen hade de varit bättre med Svärdstjärna,
Men nu så är jag vääl medveten om att han inte existerar. Så psyket kan uteslutas för er som sitter med telen i handen...

Herr busschaför får sköta resan.
Och jag får tacka Apple för att dom uppfan min Ipod !


Igåår va jag med Therese på rättvis julmarknad,
vi stod för Sos barnbyar och sålde mest lotter.

Måste faktiskt erkänna att norrköping har endel invånare som förstår sig på ironi, skämt och humor.

Vilket nästan gjorde mig svimfärdig..

jag försökte bla övretala en man om att han skulle passa utmärkt i Stay up's,

detta funkade bra tills hans fru meddelade att hon inte delade samma tanke. pga att hans ben tydligen va alldels för håriga.. fick inte ta del av den synen, vilket jag nog inerst inne är tacksam för.
Men jag hade inga planer på att ge mig,
utan försökte med att de kanske kunde bli snygga mönster.. jaah de läät övretygande..
Men sen insåg vi alla tre att de inte va hans storlek på långa vägar.. vilket vi förstås borde ha kollat upp först.

Så han fick trösta sig med en hyasint istället.

 
jaah de ska ju tydligen vara första Advent idag också
men mer om det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0