Operation: bla cubus

Godmorgon,
som jag har gjort föregånde dagar denna vecka så sitter jag alltså,
fortfarande på Thereses kontor,
de vore synd att ändra på den ritualen, så den kvarstår.
De är ju trots allt sista dagen jag kommer vara här på ett tag !
så jag väljer att avsluta med stil och sitter bekvämt och ser på
The Nightmare Before Christmas
medans hon jobbar fingrarna av sig. 

 

Nu till gårdagen..

Igår blev de shopping med Therese på bla cubus,
hade fått super helig information om att dom hade 30% på "typ mycket" i butiken.
Så jag delade glatt med mig av de goda nyheterna till Therese,
när vi kom dit blev dock besvikelsen lagom stor..

DÄR FANS JU INGENTING!


så vi gick på magkänslan och beslöt att vi skulle sattsa på H&M istället,
ett betydligt säkrare kort!

Inte för att vi hittade något där heller mer än: dryg personal och en vilsen liten fågel som jag ville ta med mig hem.
förstås så gick inte detta.. den han flyga ut..

så till besvikelse för min del och lättnad för Thereses gick vi och köpte fyra pepparkakshus på MAXI..

Där är de stort...


Jag kan ju tillägga att här i Norrkööping torsdags handlar alla,
ett ännu okänt fenomen för göteborg där dom flesta än så länge verkar hålla sig till fredagar.


Jag lyckades nästan hitta en kalender,
och var mycket nöjd över min insatts tills jag var tvungen att avbryta för en skratt attack,
pga bakomvarande dam som drog världens suck,

JA !

de lät precis som att hon var fucking besviken på att hon fortfarande levde
och alltså snart hade överlevt 2010.
Och nu jäklar var de snart dags att aceptera 2011 också !
Kunnde det på något sett bli värre !?


Kommentarer
Postat av: William

TNBC är så bra:D

älskar tim burton:D



vill du vara med i dagens cookie^^???

2010-11-26 @ 11:23:00
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaah TNBC is amazing !

2010-11-26 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0