Önskelista alá 2010

 

Godmorgon !
Efter att ha vaknat liite för sent samt överlevt någon högre makts ständiga attacker av snö så sitter jag trygt på Thereses kontor med tea och en halv lussekatt.


Men till gårdagens problem istället..


Jag har ingen aning om vad jag vill ha i julklapp!
anledningen att jag äns började tänka så här är att..

Igår kom jag och Therese fram till att de bara är en liiten månad kvar till julafton,
Och samtidigt som vi bekräftade detta tillsammans fick jag en enorm huvudvärk de bara small till !
Som en blixt !
Akuten orkade jag inte åka in till de är alldeles för långa väntetider och på tok för mycket snö ute.

så jag blev helt enkelt tvungen att välja bort alternativ: hjärnblödning
och i stället lungna nerverna med glugg, lussekatter och godis till förbannelse !


Efter detta intag resulterar jag i att bli en lungn och harmonisk person igen..
 

Och jag kom fram till att jag vet två saker som jag faktiskt vill ha !


jah till och med fem ..


En bil volvo s60 .
En minidator.
En mini plattång i väskformat.
En utbling för akrylnaglar.
En namn ring.


För denna uppenbarelse tackar jag glööögggen.

 



                                  


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du kan ju lära dig hur man gör akrylnaglar på internet ju :P

2010-11-27 @ 19:41:55
Postat av: Zazza

hehe jah men jag tänkta avancera i certifikat =P

2010-11-27 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0