Kortare godnattsagor

Tjaa märker att mina inlägg hittils nästan har varit kortare godnattsagor som inte en jävel orkar läsa så jag tänker försöka korta
ner dom lite, i alla falla idag..


Gårdagen va relativt lugn, borsätt från följande:
 

En fruktansvärt sur apelsin.
 

vår slirning i backen som resluterade i lättare hyperventilation, men jag är mycket nöjd..

vi ÖVERLEVDE nämniligen!


Parkeringen som utvecklades till en sämre fickparkering på ca 15 min. Jäklar vad trångt de blev,
Men efter att aggerat backningsvakt åt Therese kunde vi lungt och stilsäkert glida vidare på vårt super uppdrag: lunch!


Och mini discot på kontoret får inte passera obemärkt, där Therese visade upp en glidflygning, villket jag tyvärr missade..
sedan fördrev vi tiden med att demostrera olika slags fylledanser för varandra.

Jaa vi hade riktigt kul !


Måste faktiskt till lägga att jag reedan saknar Thereses jobb
och "Radar Reidars" stol som var mycket skön, och utmärkt att halsa coola i, samt uppleva höjden av lathet.
har ju nästan inte behövt att lyfta på mig en enda gång bara "sprungit" runt sittandes med tårna som drivkraft
och armarna utsträckta för främnade faror och hinder,

måste säga att min stil har varit väldigt påminnande om Grinchens..


   Vi båda kör den där stepp grejen.


Kommentarer
Postat av: jenna

Åh jag älskar grinchen :D

2010-11-27 @ 19:48:31
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Petra!<3

va med och tävla i veckans blogg!<3

2010-11-27 @ 19:49:20
URL: http://pusspetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0