Jag är utvald, heeelig m.m !

Idag har jag Övningskört, trots de 15 minusgraderna som var (INTE OKEJ)
gick de så bra att pappa som är trafikskollärare sa att jag hade klarat en uppkörning,
för dessa kloka ord blev jag väldigt mallig inklusive fruktansvärt stolt,
och gick runt och smila hela dagen, samtidigt som jag intalde mig att jag måste vara utvald av högre makter..

För inte faen är det vem som helst som klarar Korsvägen i centrala Göteborg !
för detta måste de bara krävas något heligt.


Min stora seger firades sedan med fika på Espresso House i Centralen med glatt sällskap, plakat och hejarop..

Okej då stryck plakaten och hejaropen..
men sällskapet var glatt !


Shopping blev de också !
 jo då nästan hela 5an runt.
Vad jag shoppade är dock liite oklart..


Men ett diadem inkl två armband som är så stora att jag nästan tappar dom
står jag fast vid..
hade tänkt få ihop dom med mina svarta "klumpskor", som enligt mig påminner lite som Stenaline.


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0