Gott Nytt År

Shoot! ..äh inlevelse av Nyårsafton.. 
Nu ska jag alldeles alldelles strax stappla till bussen för att möta Therese med flera på Järntorget 
(de blev Göteborg) där allt börjar denna Nyårsafton.

Men först min sheck lista för kvällen.
 
Metallic guld naglar Yes !
Liten söt, men konstig handväska Yes!
Skor med rosetter ? Yes !
klänning som först trycket in brösten så mycke att dom nästan försvann ? Yes!
(Tackar Therese för tålamod och sökande efter den perfekta bhn för denna klädsel..de underlättade..
jag känner mig inte alls lika pressad längre..)

Heligt bedjande till mina fötter ?
... De får sheckas på vägen!
Partyhumör ?  Hell Yeah !!


Så de här blev alltså det sista av mig för i år
Glöm inte att ha kul nu,

GOTT NYTT ÅR  

föresten va de inte 2012 jorden skulle gå under..jaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0