Klart inför nyår.. detta blir inte helt smärtfritt

Idag fick Tessan den stora äran att undersöka samtliga affärer i centrum med mig..
Jo då vi väntade & trängdes (kramades) tappert med samtliga medborgare.

Herregud vad är grejen med mellandags rea !?
VA?!

Jag hittade mina efterlängtade skor (till denna någon form av röda kläning) som jag utan större övningsgång och eftertanke ska balanser i imorgon.
Detta blir en upplevlese många vill missa och vissa önskar att dom såg.
(beror lite på hur mycket man tycker om mig)

Rosetterna var tilltalande, vilket var anldeningen till att jag köpte dom och fick vara jätte glad tills jag kom på att jag ska ju gå i dom också.. Dammit !


 - " Eh vart tog Zazza vägen? "
- " Oh shit hon ligger vid förr förr förra övergångsstället, med huvudet nerkört i snön! "
-" Ska det vara så.."


En hjälpande hand ? Kanske en kundvagn ?

Något?! Någon ?!

...

De är inte de att dom är som sjuvåningshus utan problemet ligger i smärtan som får upplevas efter dom tre första garanterat smärtfria stegen..

 
klänning inkl tillhörande hand med metallic färgade naglar.

Noternas tid är nu förbi !
(hade naglar av musiklaiskt inslag förut.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0