De är ju snart nyår !

Kom hem för en stundsen, 
i samma stund inser jag att: jisses det är ju inte alls långt kvar tills nyår om bara.. eh.. ah.. på fredag.


Så nu faen ska jag hets smsa Therese (som ska vara i GBG), för lite info..

Samtidigt kollar jag runt efter olika eventuella uppsättningar man kan avancera i kanske inte värsta
Amy Winehouse ala bikupa på huvudet,
men lite lockar får de .. bli.

- Therese, Jonte hjäälp miig att tänka!

Haha !
kommer när man ropar, Jonte uppenbarade sig precis på msn
Tanke kraft!

Kan meddela att han röstar för lockar inkl Glitter spray.
The Gay Lord har talat.


Altså får de bli ett besök på Kicks i morgon.. Och Tessan känn dig jäkligt involverad i detta..


Kommentarer
Postat av: Jonathan!

DU SKULLE FAN ALDRIG KLARA DIG UTAN MIG! ;)<3



Var glad över att du har mig!



puss gumman!

2010-12-29 @ 22:25:47
URL: http://fakeandreallygay.blogg.se/
Postat av: Zazza

SV Neej jag skulle ju inte detta, och de fukking samma till dig ! <33 =D

2010-12-30 @ 00:23:50
URL: http://urzazzasperspektiv.blogg.se/
Postat av: tess

Haha gud jag skrattar åt alla dina inlägg uppåt från detta. du är ju för rolig oh vi hade ju för roligt. VI SES SNART IGEN! <3

2011-01-03 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0