Galen hamster inleder dagen.

För de första måste jag tacka Itunes för min Ipod !
Den räddade livet på mig och mina hamstrar i natt, en av dom små hårbollarna
(som aldrig gör några större läten)
 får utan förvarning försig att de kan vara en bra ide att röra på sig,
och inviger ett mindre maratonlop i hjulet.
Vilket höll på att döda mig mentalt !


Senare..


13 minus
 
kom precis hem från en hård dag av intensivt terori plugg, nåja i alla fall en stund.
Först var jag inne istan, på Make up Store
sen efter de åkte jag och pluggade.
Nu sitter jag hemma och försker övertala mamma att köpa en foundation från Make up store till mig.
såg nämnligen en när jag var där, får dock inte ihop varför jag inte köpte den då.

Kan det möjligen finnas någon baktanke med det hela..


Kommentarer
Postat av: Agnes

Var med i veckans blogg!

http://igelkottarnas.blogg.se/

2010-12-28 @ 15:46:45
URL: http://igelkottarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0