Bla Shutter Island

Idag blev som igår, också en icke allt för våldsam dag,
Jag fick med pappa (vilket i och för sig hade kunnat göra dagen våldsam) frivilligt på mellandags rean..
 

Det hela började med att jag skulle förklara vägen till Movieline
ja.. ni som känner till hur otroligt begåvad jag är på att beskriva och förklara vägar hit och dit kan ju bara tänka er hur detta måste ha sett ut.
Har lyckats hålla kartan upp och ner ett antal gånger särskilt två de var i Danmark..


Jag - Du ska in till stan, eeh.. över born och sen genom rondellen..du vet ?
 Pappa - jahaa..Nej.

Så inleddes det hela.


Men vi kom fram tillslut, detta följdes upp med ett besök på Kicks,
ångrar dock detta med kicks på Backaplan.
Då endel av dom är så otrevliga att man heldre hade levt som en sten i 12 timmar samt tagit in en natt på lillhagens psyke.
(då denna övernattning hade sets som mer lättsam..efter som man var en sten..
eh ah..finns lillhagen äns fortfarande..) 


De får helt enkelt bli femmans kicks i framtiden.

Movieline är dom för övrigt bäääst.
Köpte filmen: Shutter Island.. and i Lööve It ! Så sjukt galet bra !

Den ska helt klart tvångs ses med Jonte när han anländer aka jesus från sälen igen.





Kommentarer
Postat av: Hugo ;)

Riktigt bra film de där ;)

2011-01-08 @ 04:48:52
Postat av: Anonym

Den är sjukt psykande!

2011-01-10 @ 15:22:09
Postat av: Zazza

sv: Jo visst är den det.. både bra och psykande =D

2011-01-10 @ 15:32:40
URL: http://urzazzasperpsektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0