Hilmla längesen nu !



Badabam..
Im Back ! Who's back ?! ZAZZA ZAZZA ZAZ..
Okej de där ger inget så vi lägger ner de.. 


Haft ett liiite för långt uppehåll här nu märker och hör jag.
Dags att göra något åt saken kan tyckas.. och jaa lika bra är väll de,


Hm den senaste tiden har jag allvarligt börja fundera på om de spökar här hemmma.. Jaa..
Mina saker är aldrig där jag lämnade dom senast. Mitt puder hade tex försvunnit,
så jag gick ut ur badrummet för att cheka om de stog i hallen..
Inte fasen gjorde de det !
Sen när jag hade flugit runt ett varv på övervåningen, och svurit massa ramsor går jag in i badrummet igen.
OCH DÄR STÅR DE ! mitt framför mig !

Huur gick detta till ?!
Ingen aning..

Jag veeet att jag inte har fått något slag i huvudet..
Amir va nämnligen snäll och nöjde sig med att slå till mig med en väska..
Alltså en utebliven taekwando kick !
villket jag faktiskt är tveksamt tacksam för..

Hade jag fått sparken hade de förstnämnda kunnat låta logiskt..


hm så vad gör jag nu joo..

Just nu sitter jag och förbereder mig mentalt för morgondagen, jag och Therese ska till

ULLARED  jojomen 07:30 går bussen.

Min kommentar till det hela: Holy Shit !

En Lördag
En Vecka innan Jul

Hejja hejja hejja! tjoo!

De är inte klokt, Men så är de ! 
Vi ska sitta och planera strategier inatt.. heela natten.. för att slippa känslan som inlagda oliver får genomlida..
 
vi är båda ganska eniga om alternativ: "Kärring bowling" hur detta kommer att utövas återstår att se..



kan meddela att jag mer eller mindre har blivit tvingad att aggera internet tomte också !
Men vid skägget gick gränsen.
Jonte drabbades också ..

Ja resultatet talar för sig själv..

AMIIIR !!

      
Piff & Puff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0