Pappa får som han vill

Så här dagen efter julafton är jag alltid lite extra trött..
Denna trötthet delade jag inte med resten av familjen särskilt inte med pappa.

Nej han skulle promt ha ut både mig och mamma på en promenad..
Jag total vägrade redan från början.. Jag hade egna planer.. som att ligga framför brasan hela dagen..


Denna inre önskan försökte pappa förgöra med alla möjliga metoder,
men jag var stenhård..

Ända tills han kommer in i mitt rum (skam den som ger sig) med femhundra spän som han mer eller mindre viftar upp i facet på mig,

(Kan förstå att det hela låter som att jag är en smällfet blåsfisk och inte äns kan ta mig upp ur sängen utan lyftkran så är dock inte fallet,  jag klara mig aldeles utmärkt utan lyftkran).


- Du får dom här om du går med. säger han

Tja tänker jag man är väll inte sämre än att man kan ändra sig..

Alltså slutade det hela med att pappa fick som han ville !


Kommentarer
Postat av: eropho.se

Pengar får en dit man vill :)

2010-12-27 @ 20:29:22
URL: http://eropho.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0