Ullared, trafikövningar och stretching

Hm nu har jag hämtat mig från resan till ullareda, (som var ovanligt tomt på folk)
kan detta bero på mina och Tessans planer som ofentlig gjordes bara några timmar innan..
Bussen på väg dit var när jag tänker efter också nästan helt tom !


07.30 gick bussen från centrala göteborg,
Värt att nämna är att Therese inledde de hela med att riktigt stretcha loss på parkeringen ca 07.20
gör hon en övning som heter duga.. vilket kanske inte var helt förutbestämt.
HON HALKADE ! jojomen jag såg de !
Medans restrerande två i bilen grips av panik dvs Mamma och Mark,
så börjar jag hyper skratta, (typsikt mig)

Jag visste innerst inne att hon hade läget under kontroll.. eh. ah.
De fram gick på något sett..

Ialla falla försökte hon tipsa mig att ha(l)ka på den lokala trenden, jag var inte riktigt lika på.
Och bestämde mig för att stå stadigt med båda fötterna på jorden.

Detta gick utmärkt tills vi kom fram då jag nästan landar i en slask pöl.
som är så stor att den inte borde gå att missa..
Men smidig som man är undkommer jag..

De var i alla fall ett riktigt givande besök, och tillräckligt med folk.
Jah tillräckligt för att jag skulle kunna utföra olika backövningar/fickparkeringar med kundvagnen,
Therese var instruktör.. Hon skötte sig bra tills de var hennes tur att parkera vagnen efter vår stora shopping
insatts..
Hon låser nästan fast vagnen och låter innehållet vara kvar !
Vet inte vad som var värst igentligen att de hela höll på att ske
eller..
 att jag inte äns nämner att påsarna fortfarande ligger kvar.


Kommentarer
Postat av: tess

HAHA :D stretchen sitter i fortfarande, känns skönt i vänster delen av kroppen förstår du :p

2010-12-23 @ 12:03:22
Postat av: Zazza!

Sv: haha men jag måste säga.. du styrde upp de jääkligt snyggt !

2010-12-24 @ 23:50:28
URL: http://urzazzasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0