Ett inte allt för långt inlägg om dagen..

Puuh idag har varit en ännu hård (självförvållad) dag i mitt liv, har fått köa, pratat mig igenom folk massor,
inlett samtal med människor jag tidigare aldrig har träffat,
fick komplimanger över min schysta teknik i att nå saker... låt mig presentera.. "Bend over över kundvagnar som inte går att flytta på tekniken".


Jaa.. jag har alltså varit på Gekås i ullared. Vi.. de vill säga.. Jag, Sissi, Husein, Dennis fick en kick från okänd avsändare
och drog till Ullared vid tolv tiden idag, detta var jag inte heelt beredd på utan följde glatt med,
tills jag insåg att jag själv också kunde vara behövande av olika saker..
Så därför kom jag på.. när vi va halv vägs att de kunde vara en bra ide att ha bankomatkortet med mig..

Alla höll andan..

Hööh! Kortet var till min stora förvåning och övriga passagerares lättnad faktiskt med..

Shopping var alltså menat denna dag !
De måste vara ödet !

Jag köpte faktiskt inte allt för mycke, eftersom jag och Therese ska dit snart igen..
men jag såg ut en heel del saker som jag garanterat ska köpa vid nästa besök på denna heliga plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0